Online előjegyzés Online eredmények

Siteul se află sub mentență. Ne cerem scuze pentru orice inconveniente create.
Dorim să vă asigurăm, că pagina este în continuare funcțională, respectiv și modulul de programări.

ANUNÈš PENTRU OCUPAREA FUNCÈšIEI DE MANAGER DE SPITAL

CONSILIUL DE ADMINISTRAÅ¢IE

ANUNÈš PENTRU OCUPAREA FUNCÈšIEI DE MANAGER DE SPITAL

 

În conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare È™i desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcÅ£iei de manager persoană fizică la Spitalul JudeÈ›ean de Urgență ”Dr. Fogolyán Kristóf” Sfântu Gheorghe, aprobat prin DispoziÅ£ia preÈ™edintelui Consiliului JudeÈ›ean Covasna nr. 429/28.12.2017, numit în continuare Regulament, Consiliul de AdministraÅ£ie al Spitalului JudeÈ›ean de Urgență ”Dr. Fogolyán Kristóf” organizează concurs pentru ocuparea funcÅ£iei de manager de spital, persoană fizică.

Concursul va avea loc la sediul Spitalului JudeÈ›ean de Urgență ”Dr. Fogolyán Kristóf”, municipiul Sfântu Gheorghe, str. Stadionului, nr. 1, judeÈ›ul Covasna, în Sala mare de È™edinÈ›e, Parter, Clădire principală, în perioada 03.04.2018- 12.04.2018, desfăşurându-se în două etape:

  • Etapa de verificare a îndeplinirii de către candidaÅ£i a condiÅ£iilor stabilite în prezentul anunÅ£, care va avea loc în data de 03.04.2018, etapă eliminatorie;
  • Etapa de susÅ£inere publică ÅŸi de evaluare a proiectului de management realizat în baza unei teme alese din temele stabilite la art. 15 din Regulament, care se va desfăşura, în data de 12.04.2018, ora 1000 .

Calendarul de desfăşurare a concursului este:  

  • Vizitarea spitalului de către candidaÅ£ii interesaÅ£i – 19.03.2018 în intervalul orar 900-1500 ;
  • Termen limită de înscriere a candidaÅ£ilor – 03.04.2018,  ora 1200;
  • Verificarea dosarelor candidaÅ£ilor – 03.04.2018,  ora 1400;
  • AfiÅŸarea listei candidaÅ£ilor admiÅŸi ÅŸi respinÅŸi – 03.04.2018,  ora 1600;
  • Depunerea contestaÅ£iilor față de rezultatele verificării dosarelor până pe data –04.04.2018 ora 1600;
  • AfiÅŸarea rezultatelor soluÈ›ionării contestaÅ£iilor – în termen de 48 de ore de la data expirării tremenului de depunere a contestaÈ›iilor;
  • AfiÅŸarea pe site-ul unităţii a proiectelor de management ale candidaÅ£ilor admiÅŸi – 06.04.2018 ora 1700;
  • SusÅ£inerea publică a proiectului de management – 12.04.2018 ora 1000;
  • AfiÅŸarea rezultatelor – 12.04.2018;
  • Depunerea contestaÅ£iilor – în termen de 24 de ore de la afiÅŸarea rezultatelor;
  • AfiÅŸarea rezultatelor finale după soluÈ›ionarea contestaÈ›iilor - în termen de 48 de ore de la data expirării tremenului de depunere a contestaÈ›iilor;

La concursul pentru ocuparea funcÅ£iei de manager la Spitalul JudeÈ›ean de Urgență ”Dr. Fogolyán Kristóf” Sfântu Gheorghe pot participa persoane fizice care întrunesc cumulativ următoarele condiÅ£ii:

  1. cunosc limba română, scris ÅŸi vorbit;
  2. sunt absolvenÅ£i ai unei instituÅ£ii de învăţământ superior medical, economico-financiar sau juridic;
  3. sunt absolvenÅ£i ai unor cursuri de perfecÅ£ionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii ÅŸi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori sunt absolvenÅ£i ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituÅ£ie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;
  4. au cel puÅ£in 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii;
  5. nu au fost condamnate pentru săvârÅŸirea unei infracÅ£iuni comise cu intenÅ£ie, cu excepÅ£ia situaÅ£iei în care a intervenit reabilitarea;
  6. sunt apte din punct de vedere medical (fizic ÅŸi neuropsihic);
  7. nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.

Dosarul de înscriere se depune la sediul Spitalului JudeÈ›ean de Urgență ”Dr. Fogolyán Kristóf”, municipiul Sfântu Gheorghe, str. Stadionului, nr. 1, judeÈ›ul Covasna, la Secretariat, Parter, Clădire principală, până la data de 03.04.2018 – ora 12.00.

Dosarul de înscriere trebuie să conÅ£ină următoarele documente:

a) cererea de înscriere la concurs în care candidatul menÅ£ionează funcÅ£ia pentru care doreÅŸte să candideze cu precizarea numărului de file din dosar;

b) copia certificată pentru conformitate a actului de identitate, aflat în termen de valabilitate;

c) copia certificată pentru conformitate a diplomei de licenţă sau echivalente;

d) copia certificată pentru conformitate a documentelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecÅ£ionare în management sau management sanitar prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. c) din Regulament, ori a diplomei de masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ, organizat într-o instituÅ£ie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;

e) curriculum vitae;

f) adeverinÅ£a care atestă vechimea în posturi cu studii universitare de lungă durată sau copie certificată pentru conformitate a carnetului de muncă;

g) cazierul judiciar sau declaraÅ£ia candidatului prin care acesta îÅŸi exprimă consimţământul pentru obÅ£inerea extrasului de pe cazierul judiciar de către comisia de concurs conform Legii nr. 290/2004 privind cazierul judiciar, republicată, cu modificările ÅŸi completările ulterioare;

h) adeverinţa din care rezultă că este apt medical, fizic şi neuropsihic;

i) declaraÅ£ia pe propria răspundere privind necolaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989;

j) copie certificată pentru conformitate a actelor (certificat de căsătorie, etc.) prin care candidatul şi-a schimbat numele, după caz;

k) proiectul de management realizat de candidat;

l) declaraţie pe propria răspundere a candidatului că proiectul de management este conceput şi realizat integral de către candidat;

m) declaraÅ£ie pe propria răspundere că în ultimii 3 ani nu a fost constatată de către instituÅ£ia competentă existenÅ£a conflictului de interese ori starea de incompatibilitate cu privire la candidat;

n) declaraÅ£ie pe propria răspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de înscriere.

Persoanele ÅŸi mass-media interesate de susÅ£inerea proiectului de management vor transmite intenÅ£ia de participare pe adresa de e-mail secretariat@administrativ.spitfog.ro, până la data de 10.04.2015, ora 10.00, cu precizarea numelui ÅŸi prenumelui precum ÅŸi eventualele întrebări pe care vor să le adreseze candidaÅ£ilor în legătură cu proiectul de management, cu indicarea candidatului căruia doresc să-i adreseze întrebări în conformitate cu prevederile Regulamentului.

Participarea la susÅ£inerea proiectului de management a persoanelor interesate se face după confirmarea intenÅ£iei de participare de către Comisia de concurs, cu cel puÅ£in 24 de ore înainte de data prevăzută pentru susÅ£inerea publică a proiectului de management.

Pe site-ul Spitalului JudeÈ›ean de Urgență ”Dr. Fogolyán Kristóf”, (http://spitfog.ro/posturi-vacante) precum ÅŸi la sediul unităţii se află afiÅŸate:

 

PREȘEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE

Ec. Ágoston László

Documente Aditionale:

Lásd pdf:
Couldn't make connection 2.