Spitalul Judeţean de Urgenţă “Dr.Fogolyán Kristóf” Sfântu Gheorghe, cu sediul din municipiul Sfântu Gheorghe, str. Stadionului, nr.1-3, judeţul Covasna, face angajări pe perioadă determinată, în temeiul art.16.cap III „Domeniul sănătăţii” din „Decretul privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României” şi a ordinului Ordinului ministrului apărării naţionale nr.MS 52/18.03.2020 pentru stabilirea unor măsuri de aplicare la nivelel Ministerului Apărării Naţionale a prevederilor decretului Preşedintelui României nr.195/16.03.2020, pe următoarele posturi:
- 25 posturi de asistenţi medicali generalişti
- 2 asistenţi medicali de laborator
Candidații admiși vor fi distribuiți pe locuri de muncă în cadrul spitalului, în funcție de nevoi.
DOSARUL DE ÎNSCRIERE TREBUIE SĂ CONŢINĂ URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- Cerere de înscriere (Formular tip)-Anexa 1
- Act de identitate – copie xerox
- Documente care atestă nivelul studiilor şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări (diplome, atestate, etc.) – copie xerox
- Documente care atestă vechimea în muncă (Carte de Muncă, raport salariat REVISAL , adeverinţă )
- Cazier judiciar – în original (eliberat cu cel mult 3 luni anterior perioadei de înscriere)
- Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie – în original (eliberată cu cel mult 3 luni anterior perioadei de înscriere)
- Curriculum vitae tip Europass – în original
- Certificat de Membru sau adeverință eliberat/ă de OAMGMAMR vizat la zi – copie xerox *)
- Asigurare de răspundere civilă
- Declaraţie/Accept referitor la: Prelucrarea datelor cu caracter personal (G.D.P.R.) (Formular tip)
CONDIŢII GENERALE DE PARTICIPARE:
- are cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România
- diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform Hotărârii Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;(după caz PL)
- diplomă de licenţă în specialitatea asistenţ radiologie, însoţită de foaia matricolă; (după caz S)
- îndeplinește condițiile prevăzute de lege în vederea exercitării profesiei
- îndeplinește condițiile de studii sau alte condiții
- nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea
- aptitudine medicală
- aptitudine psihologică
- cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit
Documentele din dosarul de angajare se transmit în format electronic, pe adresa secretariat@administrativ.spitfog.ro sau se depun la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă “Dr.Fogolyán Kristóf” Sfântu Gheorghe, municipiul Sfântu Gheorghe, str. Stadionului, nr.1-3, judeţul Covasna, în termen de 5 zile calendaristice de la publicare, respectiv în perioada 16.04.-24.04.2020, urmând ca cei selecţionaţi să prezinte documentele în original pentru conformitate la angajare.
Dosarele se depun între orele 11,00-12,00.
Calendarul desfăşurării procedurii de angajare:
Nr. Crt | Activitatea | Data/Ora | Responsabil |
DEPUNEREA DOSARELOR | |||
1. | Depunerea dosarelor de angajare |
16.04.2020 - 24.04.2020 Intervalul orar: 09:00 - 12:00 |
Adresa de e-mail: secretariat@administrativ.spitfog.ro |
2. | Verificarea dosarelor de angajare depuse de candidați | 27.04.2020 | Comisia de verificare a dosarului stabilită de către unitate |
3. | Afișarea rezultatelor selecției dosarelor de angajare | 28.04.2020 | Secretarul comisiei de concurs |
Prezentul anunţ a fost postat pe pagina de internet al Spitalului Judeţean de Urgenţă “Dr.Fogolyán Kristóf” Sfântu Gheorghe (wwwspitfog.ro), în data de 15.04.2020.
Lásd pdf: ANUNT angajare post de asistent dur det