· SecÅ£ia Obstetrică Ginecologică |
1 post - durată nedeterminată |
CONDIÅ¢II DE PARTICIPARE:
- studii superioare de lungă durată
- îndeplineÈ™te condiÈ›iile prevăzute de lege în vederea exercitării profesiei
- nu a fost condamnat
- aptitudine medicală
- aptitudine psihologică
- cunoaÅŸterea limbii române, scris ÅŸi vorbit
CONCURSUL CONSTÄ‚ ÎN:
- Probă scrisă
- Probă practică
§ Conform prevederilor art. 6 din Hotărârea de Guvern nr. 497/2010, probele se susÅ£in în limba română.
§ În cazul în care candidaÅ£ii au nelămuriri cu privire la subiectele de examen, pot solicita detalii în acest sens în limba maternă.
§ Nota minimă la toate probele este 7 (ÅŸapte)
TEMATICA ÅžI BIBLIOGRAFIA:
-este afiÅŸată pe site-ul Spitalului JudeÅ£ean de Urgenţă “Dr.Fogolyán Kristóf” Sfântu Gheorghe www.spitfog.ro.
-Înscrierile se fac la Serviciul R.U.N.O.S în perioada 16 ianuarie – 27 ianuarie 2017, zilnic între orele 9.00-12.00, unde se pot obÅ£ine ÅŸi informaÅ£ii suplimentare.
-Concursul va avea loc în data de 06 februarie 2017, la sediul unităţii din municipiul Sfântu Gheorghe, str. Stadionului, nr.1- 3, cu începere de la orele 12,00.
DOSARUL DE ÎNSCRIERE TREBUIE SÄ‚ CONÅ¢INÄ‚ URMÄ‚TOARELE DOCUMENTE:
1. Cerere de înscriere (Formular tip)
2. Act de identitate – copie xerox
3. Documente care atestă nivelul studiilor ÅŸi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări (diplome, atestate, etc.) – copie legalizată
4. Carte de Muncă sau, după caz, extras REVISAL, adeverinţă/-ele care atestă vechimea în muncă, în meserie ÅŸi/sau în specialitatea studiilor, /– copie xerox ( după caz)
5. Cazier judiciar – în original (eliberată cu cel mult 6 luni anterior perioadei de înscriere)
6. Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie – în original (eliberată cu cel mult 6 luni anterior perioadei de înscriere)
7. Adeverinţă care atestă starea psihică, eliberată de Cabinetul Psihologic din cadrul Ambulatorului Integrat al Spitalului JudeÅ£ean de Urgenţă „Dr. Fogolyán Kristóf “ Sfântu Gheorghe – în original (eliberată cu cel mult 12 luni anterior perioadei de înscriere)
8. Copia fiÅŸei de evaluarea performanÅ£elor profesionale individuale sau după caz, recomandare de la ultimul loc de muncă (Formular tip) – în original ( după caz)
9. Curriculum vitae tip Europass – în original
10. Certificat de Membru ÅŸi Adeverinţă de participare la concurs, eliberată de O.A.M.G.M.A.M.R.– copie xerox *)Candidatul declarat REUÅžIT are obligaÅ£ia de a prezenta certificatul vizat, însoÅ£it de poliÅ£a MPX în termen de 15 zile de la data afişării rezultatelor. În caz contrar se anulează rezultatul concursului.
11. Dovada de plată a taxei de concurs.
12. Dosar plastic cu şină
Dispoziții generale:
-prevederile H.G. nr. 286 din 23 martie 2011, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcÅ£iilor contractuale ÅŸi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri public, cu modificările È™i completările ulterioare aduse prin H.G. nr. 1.027 din 11 noiembrie 2014;
-Hotărâre O.A.M.G.M.A.M.R. nr.35/2015 privind eliberarea Certificatului de membru al O.A.M.G.M.A.M.R.
MENÅ¢IUNE:
Copiile de pe actele menÅ£ionate se prezintă însoÅ£ite de documentele originale.
Taxa de concurs: 40 lei - plata se efectuează la casieria unităţii.
Lásd pdf: Anunt 1(unu) post de moaşă cu studii superioare de lungă duratăMehÃrdetett állások
Anunt concurs asistent medical pe durata nedeterminata cu norma intreaga
Hozzáadva 22/04/2024Anunt examen promovare salariati debutanti
Hozzáadva 06/02/2024Anunt examen promovare salariati debutanti infirmieri
Hozzáadva 06/02/2024PUBLICATIE CONCURS pentru ocuparea functiei de manager persoana fizica pe o perioada de trei ani
Hozzáadva 29/11/2022További meghÃrdetett állások