|
1 post as.med.cu studii superioare - durată determinată (durată maximă de angajare până iulie 2017) |
CONDIŢII DE PARTICIPARE:
-
studii superioare
-
îndeplinește condițiile prevăzute de lege în vederea exercitării profesiei
-
nu a fost condamnat
-
aptitudine medicală
-
aptitudine psihologică
-
cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit
CONCURSUL CONSTĂ ÎN:
- Probă scrisă
- Probă practică
-
Conform prevederilor art. 6 din Hotărârea de Guvern nr. 497/2010, probele se susţin în limba română.
-
În cazul în care candidaţii au nelămuriri cu privire la subiectele de examen, pot solicita detalii în acest sens în limba maternă.
-
Nota minimă la toate probele este 7 (şapte)
TEMATICA ŞI BIBLIOGRAFIA:
-este afişată pe site-ul Spitalului Judeţean de Urgenţă “Dr.Fogolyán Kristóf” Sfântu Gheorghe www.spitfog.ro.
-Înscrierile se fac la Serviciul R.U.N.O.S în perioada 14 noiembrie – 25 noiembrie 2016, zilnic între orele 9.00-12.00, unde se pot obţine şi informaţii suplimentare.
-Concursul va avea loc în data de 06 noiembrie 2016, la sediul unităţii din municipiul Sfântu Gheorghe, str. Stadionului, nr.1- 3, cu începere de la orele 12,00.
DOSARUL DE ÎNSCRIERE TREBUIE SĂ CONŢINĂ URMĂTOARELE DOCUMENTE:
-
Cerere de înscriere (Formular tip)
-
Act de identitate – copie xerox
-
Documente care atestă nivelul studiilor şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări (diplome, atestate, etc.) – copie legalizată
-
Carte de Muncă sau, după caz, extras REVISAL, adeverinţă/-ele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, /– copie xerox ( după caz)
-
Cazier judiciar – în original (eliberată cu cel mult 6 luni anterior perioadei de înscriere)
-
Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie – în original (eliberată cu cel mult 6 luni anterior perioadei de înscriere)
-
Adeverinţă care atestă starea psihică, eliberată de Cabinetul Psihologic din cadrul Ambulatorului Integrat al Spitalului Judeţean de Urgenţă „Dr. Fogolyán Kristóf “ Sfântu Gheorghe – în original (eliberată cu cel mult 12 luni anterior perioadei de înscriere)
-
Copia fişei de evaluarea performanţelor profesionale individuale sau după caz, recomandare de la ultimul loc de muncă (Formular tip) – în original ( după caz)
-
Curriculum vitae tip Europass – în original
-
Certificat de Membru şi Adeverinţă de participare la concurs, eliberată de O.A.M.G.M.A.M.R.– copie xerox *)Candidatul declarat REUŞIT are obligaţia de a prezenta certificatul vizat, însoţit de poliţa MPX în termen de 15 zile de la data afişării rezultatelor. În caz contrar se anulează rezultatul concursului.
-
Dovada de plată a taxei de concurs.
-
Dosar plastic cu şină
Dispoziții generale:
-prevederile H.G. nr. 286 din 23 martie 2011, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri public, cu modificările și completările ulterioare aduse prin H.G. nr. 1.027 din 11 noiembrie 2014;
-Hotărâre O.A.M.G.M.A.M.R. nr.35/2015 privind eliberarea Certificatului de membru al O.A.M.G.M.A.M.R.
MENŢIUNE:
Copiile de pe actele menţionate se prezintă însoţite de documentele originale.
Taxa de concurs: 40 lei - plata se efectuează la casieria unităţii.
Lásd pdf: