Programari online Rezultate analize online

Bine de stiut 5 sfaturi utile impotriva racelilor de iarna

Bine de stiut 5 sfaturi utile impotriva racelilor de iarna

☃️❄️Iarna este sezonul în care organismul este predispus la răceală și gripă. Și cum paza bună trece primejdia rea, azi vă oferim câteva sfaturi pentru a vă întări sistemul imunitar protejându-l, astfel, de infecții 💪

🧼💦 𝑺𝒑𝒂̆𝒍𝒂𝒕̦𝒊-𝒗𝒂̆ 𝒇𝒓𝒆𝒄𝒗𝒆𝒏𝒕 𝒑𝒆 𝒎𝒂̂𝒊𝒏𝒊
Deseori suntem expuși germenilor care pot pătrunde în organism prin contactul cu ochii, gura și nasul. Spălarea mâinilor în mod frecvent poate reduce semnificativ șansele contaminării cu un virus.

🥗🥦🥝𝑶 𝒅𝒊𝒆𝒕𝒂̆ 𝒆𝒄𝒉𝒊𝒍𝒊𝒃𝒓𝒂𝒕𝒂̆!
O alimentație bogată în zahăr și grăsimi e un adevărat magnet pentru gripă și răceli. De partea cealaltă, probioticele din iaurt sunt un inamic declarat al virusurilor, reducând riscul de a ne îmbolnăvi. De aceleași superputeri se bucură și usturoiul, ceaiul verde, mierea, ghimbirul și echinaceea.

🥛✅𝑯𝒊𝒅𝒓𝒂𝒕𝒂𝒓𝒆!
Sfatul pe care îl primim cel mai des atunci când suntem răciți este să bem mult ceai. Este valabilă și reciproca, astfel că atunci când suntem sănătoși e recomandat să consumăm 2 litri de apă pe zi. O bună hidratare va susține activitatea rinichilor, care vor elimina mai cu spor toxinele și vor menține organismul puternic și capabil să lupte cum trebuie împotriva intrușilor.

🤸‍♂️🏂🏋️‍♀️𝑭𝒂𝒄𝒆𝒕̦𝒊 𝒔𝒑𝒐𝒓𝒕!
Nu doar pentru o siluetă armonioasă, dar și pentru un corp care știe cum să lupte împotriva răcelii! Exercițiile fizice ajută circulația sângelui și permit un transport mai bun al Celulelor NK (din engleză: natural killer) care sunt ucigașii naturali ai virusurilor. Sportul făcut dimineața, înainte de a merge la birou, este ideal pentru a lupta împotriva bolilor.

🍏🍊𝑭𝒐𝒍𝒐𝒔𝒊𝒕̦𝒊 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒅𝒊𝒊 𝒏𝒂𝒕𝒖𝒓𝒂𝒍𝒆
Pentru a întări sistemul imunitar în această perioadă putem folosi diverse remedii naturale. Echinaceea stimulează sistemul imunitar, contribuie la combaterea răcelii și gripei, ajutând, totodată, la vindecarea infecțiilor virale și bacteriene. De asemenea, este indicat să consumăm alimente bogate în zinc, precum ouă, tofu, mazăre, germeni de grâu, nuci, alune, hrișcă, semințe de dovleac, dar și alimente bogate în vitamina C, cum ar fi kiwi, mere, citrice, broccoli, pătrunjel, roșii sau ardei iute.
Couldn't make connection 2.